hestbloggarna

Alla inlägg den 29 april 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 29 april 2010 16:27

ÅH, JAG SKREV NYSS ETT LÅNGT INLÄGG MEN ALLT BARA RADERADES! :0

Så jag skriver det kortfattat ~

Förlåt för att jag eller Julia inte uppdaterade igår. Men jag hann i alla fall inte, så det var därför. Jag satt inte ens vid datorn igår. WOW!     

JULIA MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDTERA, JAG FÅR TYP UPPDATERA HELA TIDEN JU   

Idag har jag varit i skolan som vanligt och det var inte speciellt roligt -.-

Ska snart iväg till stallet. Aliss ska skos idag och jag ska inte rida. För att jag är inte helt bra i min arm sen jag och Julia åkte av Aliss i söndags. Det är helt blått på armen, haha!

Imon är det ju Valborg, gutt! Valborg spenderas kanske med bästa Ebba. Pratade med henne om det idag och det blir kanske så.

 

Vad ska ni göra på Valborg?

Om vi inte hörs imorgon eller innan imorgon så får ni ha en riktigt bra Valborsmässoafton! :)

Pussar från Nellie :)

 

Ron Pope - A Drop In The Ocean

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards