hestbloggarna

Alla inlägg under maj 2010

hejsan! förlåt att jag inte har uppdaterat här på sjukt länge -.-

men jag har verkligen inte hunnit alls, jag ska försöka att uppdatera mera. men det kanske inte blir så bra . får se om nellie kommer tillbaka snart igen. hoppas det iaf:)


hadebra!


/ julia

Blir typ hej då för mig nu. Asså jag pallar inte blogga här eftersom att Julia inte gör det oså. Vi kanske kommer komma tillbaka snart. Eller asså jag tror inte jag ska sluta helt här. Men jag kommer bara skriva när jag hinner och orkar och vill och allt det dära...

Jag vet i fan hur Julia gör men aja, det får hon ta det där.

Läs min blogg ist? :D

DÄR UPPDATERAR JAG JU 24/7! Ne det gör jag inte men typ varje dag iaf :) - http://nneellliiee.blogg.se

PUSSAR

/Nellie

Jag kan börja med och berätta att våran uppdatering har sugit stenhårt dom senaste dagarna! Men jag har seriöst inte hunnit alls..
Jag kan berätta lite om vad jag gjorde i helgen oså :)
I lördags var jag i Kalmar. Jag köpte inte några kläder. W-O-W! :0 Fast det var för att vi bara va på Ikea och media Markt och City Gross. Så ah, lite svårt att köpa kläder där, hehe ;)
I söndags var jag och kollade på fotbollsmatch på förmiddagen. Rödsle - KFF. Rödsle vann ju såklart med 6-1! (y
Förresten, jag fotade massa på matchen. Men kan inte visa bilderna denna vecka, eftersom det där med överföringskablen hos pappa :( Kanske åker till mama någon dag i veckan och då vet jag ju iaf vad jag ska göra! :D

Efter matchen åkte jag med Julia och hennes familj ända till Halmstad. Långt var det men väldigt roligt faktiskt i bilen oså. Vi kollade på en häst där. Och Julia ska köpa den! (y Fotade ju där också såklart, och även dom bilderna kommer senare.
I måndags var jag med klassen i Kalmar. Riktigt najsigt var det faktiskt! Orkar inte berätta allt nu men det roligaste var lätt stan! :D
Nu ska jag äta lite macka, puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards