hestbloggarna

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Inte spridit helt än

Av nellie & julia hestbloggarna - 12 juni 2010 23:57

Vi ville bara berätta att vi inte har spridit våran blogg riktigt än. Länkar finns på vissa ställen oså, men fler ska det bli! Vi vill bara komma igång lite och fundera över bra saker att blogga om, vilket vi inte gör nu :(

Asså vi försöker komma på intressantere saker. Kommentera gärna vad ni vill se mer här i bloggen eller klicka på "omröstningen". Om du vill göra länkbyte med oss så vi länkar din blogg och du länkar våran. Kommentera då att du vill det så fixar vi det så snabbt som möjligt! :D

/hestblogisarna   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej på er igen! Ville bara berätta att jag har ridit med Julia idag. (Den andra som har denna blogg) för er som inte fattade då   Det gick jättebra, vi red runt fagerke och ja det var nice. Har inte så mycket mera att säga förutom att jag ska rid...

Jag kunnde inte fota Julias häst Music när hon löshoppade igår. Det var synd :( Var tvungen att rida Aliss & jag hann inte vid någon annan tid. Det var första gången jag red Aliss på länge igår och fatta så roligt det var. Skrittade bara, eller tog...


Godkväll allihopa! Jag hoppas att ni mår bra, det var någon dag sedan jag uppdaterade här men det får ni stå ut med. Idag har jag som sagt löshoppat Music för Madde, det gick väldigt bra och hon hoppade verkligen jättefint! Det märks att Music ...

hejhej på er, nu igen.. villle bara berätta att imon ska jag åka och kolla när Julia löshoppar Music i ork. Ska även fota det också, ska bli jättroligt för jag har inte fotat ett "uppdrag" nu på typ 2 veckor. Men får se hur bilderna blir för det sk...

Julia & jag har bestämmt oss för att detta ska vara en hästblogg, men vi sa att foton på oss som vi tar när vi träffas oså kommer säkert dyka upp här ngn gång ibland. Ville bara säga det! Så här kommer några jag fotade på Julia för ca 2 veckor sen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards