hestbloggarna

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 6 juni 2010 21:40

Hej på er!

Nu är jag (Nellie) & Julia tillbaka här igen efter en väldigt lång bloggpaus. Vi kände att det var ganska dåligt mellan oss den tiden vi bloggade så det funkade inte riktigt bra. Det var av andra anledningar också, men det var den största!

Men nu är det bättre igen mellan oss. Julia har en jättestor nyhet att berätta här om hästar som ni kanske inte vet? ;)

Men det får ni vänta med till imorgon då hon berättar det.

Även jag tänkte berätta lite imon om hur det är i "mitt" stall nu & med Aliss oså. Men det får ni veta imon. För nu skulle jag bara berätta att vi är tilbaka igen & ska försöka hålla detta nu!

MEN SOM SAGT, HÅLL UTKIK EFTER INLÄGG IMON!

pussar / nellie & julia :)

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards