hestbloggarna

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 13 juni 2010 00:02

Hej på er igen!

Ville bara berätta att jag har ridit med Julia idag. (Den andra som har denna blogg) för er som inte fattade då  

Det gick jättebra, vi red runt fagerke och ja det var nice. Har inte så mycket mera att säga förutom att jag ska rida imon med. Men tror jag ska rida själv i paddocken och arbeta lite med Aliss i skritten.

Om någon/några dagar kommer nog en överrakning här i bloggen som vi kanske ska börja med att göra varje vecka. I alla fall försöka med. Det är något ni aldrig skulle kunna ana. Haha, erkänn att ni blev lite väl nyfikna nu?  


Förresten så kan jag berätta varför jag inte har lägger upp bilder nu. Jag vet att det är tråkigt utan, men stå ut! Jo det är så här : Jag fotar ju ganska mycket. Har bara inte haft med mig kameran till stallet på ett tag & inte fotat någon tävling eller något sånnt. Men får försöka ta med mig kameran snart eller fota Julia när hon rider nästa gång i ork eller något. Och sen är det för att jag inte kan föra över bilder till pappas dator. (Där jag är nu) Kan bara det på mammas!

Så nu vet ni! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards