hestbloggarna

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 10 juni 2010 21:15

hejhej på er, nu igen..

villle bara berätta att imon ska jag åka och kolla när Julia löshoppar Music i ork. Ska även fota det också, ska bli jättroligt för jag har inte fotat ett "uppdrag" nu på typ 2 veckor. Men får se hur bilderna blir för det ska vara inne i ridhuset och det brukar inte vara bra ljus där :(

Men hoppas på det bäst! Är ganska pepp faktist. Hoppas det går bra för Julia och Music imorgon. Det är ju första löshoppningen dom gör tillsammans så det är lite spännande hehe.

För övrigt så ska jag till Aliss imon. Hoppas tt jag kan rida då. Har inte ridit Aliss på nästan tre veckor nu, jag saknar det :(

Julia har inte kunnat blogga idag eftersom hon inte har haft tif. Så ni har tyvärr fått stå ut med mig! Imorgon kommer nog foton från när Julia löshoppar och nästa uppdatering efter det.

LÅNGT INLÄGG MEN VAR TVUNGEN ATT SKRIVA AV MIG LITE HEHE :D

/Nellie

Av nellie & julia hestbloggarna - 10 juni 2010 20:37

Julia & jag har bestämmt oss för att detta ska vara en hästblogg, men vi sa att foton på oss som vi tar när vi träffas oså kommer säkert dyka upp här ngn gång ibland. Ville bara säga det!

Så här kommer några jag fotade på Julia för ca 2 veckor sen när jag var hos henne :)

Jag har tagit bilderna. Här kan du hitta fler bilder av mig på min blogg : http://nneellliiee.blogg.se

Vi hörs snart igen , pussar från NELLIE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards