hestbloggarna

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 9 juni 2010 22:30

Som ni kanske har sett så finns det en sak som kallas omröstning här i våran blogg just nu.

Julia & jag har precis lagt till det. Det är en fråga där & alternativ att svara på.

Vi skulle vara jätteglada om ni svarade vad ni tycker där! Om det inte finns något ni tycker passar in på det just NI tycker så kommentera gärna något av våra inlägg & berätta ditt förslag   

Bloggen komemr att förbättras om ni svarar & den kommer säkert bli roligare att läsa då, vilket alltid är kul!   

/HESTBLOGGARNA

Av nellie & julia hestbloggarna - 9 juni 2010 20:21

Som sagt har Tilda och jag varit i stallet idag & ridit Music. Det gick superbra och rida idag och Music börjar nu förstå meningen med galoppen, det bli bara bättre och bättre för varje dag som går. Och hon är lättare och hålla också!

Så jag är verkligen lycklig över Music och på fredag ska hon löshoppas för Madde, det ska verkligen bli kul!

Hoppade ett hinder i skogen idag igen & det gick som en dans verkligen!


ha det bäst!
/ Julia.


  


Av nellie & julia hestbloggarna - 9 juni 2010 20:11



Kan du förstå Lace hur mycket jag saknar dig?
Jag trodde inte att det skulle bli så svårt att lämna dig men nu har jag insett hur svårt det egentligen är att bara lämna dig. Du är så speciell, unik, udda, underbar, fin, söt jag saknar dig så mycket att ingen egentligen inte förstår. Du ska bara veta hur mycket jag har lärt mig av att ta hand om dig, fått en tillit som nu snart är helt borta. Det enda som behövs för att klara av dig är tillit & övertaget.
Du är världens bästa häst och vad som än händer kommer jag aldrig att glömma dig Lace, det vet du!
Pussar till dig Lace ♥

 

För er som inte vet så är Lace min förra sköthäst, och jag har ju lämnat henne lite eftersom jag har nu egen häst. Jag saknar henne så jag dör!

Jag saknar dig enormt!

Av nellie & julia hestbloggarna - 9 juni 2010 20:08

Ta chansen du också och tävla om dessa underbara ridstövlar!

klicka här!


/ Julia & Nellie.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards