hestbloggarna

Alla inlägg den 25 april 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 25 april 2010 19:45

hejsan! förlåt att vi inte har uppdaterat på flera dagar, men vi har verkligen inte hunnit. -.- vi ska skärpa oss!


idag gick jag upp klockan tjugo i nio för vid femi tio kom morfar och körde mig till ORK , nellie & jag kollade när anna & rebecka tävlade..

dom var så fina!

jag vet inte hur det gick för anna i den andra klassen, såg bara hennes första klass. endira va så jäkla fin asså!

nellie kommer att visa bilder från tävlingen och på curry o toppen o massa !

håll utkik!

efter tävlingen åkte nellie & jag till donken , sen till aliss. vi red två först o vi åkte av när aliss sprang iväg, nellie slog i armbågen så den blev assvullen. stackars syster!


sen red vi lite i paddocken och då var aliss jätteduktig i paddocken , när jag red gick det jättebra och aliss gick jättefint o i bra tempo i traven.. stolt! (y)

efter det så va hon svettig oså, så vi red till typ en damm och hon gick i vattnet . det var sjukt kul! kanske kommer video från vattnet :)

oops! långt inlägg

nellie, jag älskar dig så sjukt mycket att det inte går att beskriva!

minnen med dig...


/ julia



    


förlåt för oroterad bild!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards