hestbloggarna

Alla inlägg den 18 april 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 18 april 2010 20:25

hejsan! som sagt så har jag vart nästan hela dagen i stallet, tilda & jag åkte till stallet idag vid ca. 10.20 sen kom vi hem vid typ fem över sex lr nått :)

vi har iaf haft det kul, vi i stallet och har städat baksidehagen och satt dit nytt el-snöre. ;d

vi grillade korv också och åt godis.. ;p  och så grillade vi marshallows men det är äcklit att grilla så jag grillade inte jag bara åt dem vanliga . hihih :)

bilderna kommer imorgon + videon som jag lovade för att jag måste få in videon och bilderna på datan ;d


/ julia

Av nellie & julia hestbloggarna - 18 april 2010 10:15

Godmorgon!

Besöksrekord igår, great! Men det var ju för att vi började sprida blogegen igår.

Tack alla ni som läser denna blogg, hihi!   

Idag ska jag åka till stallet och rida Aliss lite. Red henne sist i fredags. Idag ska jag i alla fall rida med Karin och Mathilda. Det kommer säkert bli nice!   

Julia kommer visa lite blder här på bloggen idag/imon. Hon hade städdag idag i hennes stall och då skulle hn fota massor, bra ju med foton!

Jag kanske tar med mig min systemkamera till stallet idag också och fotar Karin och Mathilda när dom rider om dom vill. Får se om jag orkar ta med den ens!

Nu ska jag sluta babbla, vi hörs!

/Nellie


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards