hestbloggarna

Alla inlägg den 15 april 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 15 april 2010 20:18

HEJ ALLIHOPA!

skolan idag var helt okey faktiskt, fast rasterna & gympan var sjuukt tråkiga för det va en sak..

i nått inlägg snart kommer en videosnutt på när tilda & lace går lite..


men måste få upp den på videofy först :)


vi hörs snart igen!


/ julia ..




Av nellie & julia hestbloggarna - 15 april 2010 18:19

Hej Allihopa!

Jag kom nyss hem. Har varit ute och gått i skogen en sväng och jag hade med mig grannens hund. Skönt att komma ut lite i det underbara vädret som är idag! Gick runt någon timme eller så.

Skolan idag var faktiskt ganska rolig! Gympan var sjukt rolig och bilden också faktiskt! Bella och jag gick till Hemköp på matrasten och på vägen dit så vare några killar i en bil som bara skrek åt oss, haha det var jätteroligt i alla fall! xd

Nu ska jag snart gå ner och äta.

 

Okej, detta handlade inte något alls om hästar typ och det är ju en hästblogg. Men aja, var tvungen att skriva av mig lite, hihi :)

Kan ju känna så ibland!

PUSSAR!

- N

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards