hestbloggarna

Alla inlägg den 19 april 2010

Av nellie & julia hestbloggarna - 19 april 2010 21:43

HejHej!

Måndag idag igen. Alltid segt att vakna på måndagar när man vet att det som väntar är skolan. Men det är bra i alla fall att vi inte har haft så mycket prov och läxor nu dom senaste veckorna. Nästa prov som jag vet är v.18 Hoppas inte det blir något innan dess!

Nu ska jag inte babbla om det...


Igår red jag ju med Karin och Mathilda. Vi galopperade uppför hjortberget. Mötte även Emma på vägen. Aliss, Bella och Birk ville följa efter henne sen eftersom hennes häst stod i Fallebo förut. Lite busigt av dom! ;)

Men det gick väl bra för mig annars igår när vi red förutom att jag trillade av. Men jag slog mig inte så värst. Åkte av och landade på en sten som jag fick rakt i höften haha xp

Det var bara det jag hade tänkt att berätta idag. Imorgon ska jag rida med Mikaela så vi hörs efter det!

Pussar från Nellie.

Av nellie & julia hestbloggarna - 19 april 2010 21:42

Mathilda filmar. För övrigt så får ni vrida på era huvuden!

/Nellie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du det ska komma mera av här på bloggen?
 tips.
 övningar.
 ridning.
 hantering.
 vardag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards